imgonline com ua Compressed JW997yMHyHЯк Польща бореться за українських трудових мігрантів

Ігор Тишкевич, аналітик Українського Інституту Майбутнього, "Хвиля"

Трудова міграція - загроза для держави - так вважає віце-прем'єр Зубко. Якщо це так - логічно було б очікувати вироблення дорожньої карти щодо мінімізації цього явища.

На жаль, поки що навіть всередині Кабміну немає єдиної думки хоча б про кількість трудових мігрантів. Так, наприклад, в 2016-му році директор консульського департаменту МЗС України Андрій Сибіга заявив, що за межами країни живуть понад 5 млн українців і що ця цифра буде збільшуватися. Через два роки Міністр соціальної політики Андрій Рева озвучив іншу цифру - 3,2 млн українців, які постійно перебувають за кордоном. Якщо вірити обом цифрам, українці не виїжджають на заробітки, а навпаки, повертаються додому зі швидкістю 1 млн осіб на рік. Парадокс, який свідчить про те, що чиновники уряду Гройсмана побачили проблему, але як до неї підступитися — не уявляють. На цьому тлі Польща, яка активно залучає наших співгромадян, демонструє зовсім інший підхід. Поляки знають хто до них їде, скільки, звідки і розробляють механізми, які б стимулювали українців залишатися в цій країні жити. Варшава наочно демонструє що таке «міграційна політика» та як має виглядати адміністрування міграційних потоків.

821784Україна збирається закрити залізничне сполучення з Росією.

Про це заявив 6 серпня міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Але чи реально повністю припинити залізничне сполучення з Росією ?

Розмірковує Директор інфраструктурних програм Українського інституту майбутнього, Перший заступник Міністра інфраструктури України (2014-2016 рр.)

53af0b2d5474ed5ddee3e0de098396c0 260x200Відкритий механізм погодження відхилень від державних будівельних норм почав реалізовуватися на практиці. Днями відбулося перше засідання секції з питань будівництва та архітектури Науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України згідно з новим порядком, затвердженим Мінрегіоном. Він був розроблений у співпраці з фахівцями Реанімаційного Пакету Реформ, Офісу ефективного регулювання (BRDO), Міжнародної міжурядової організації з розвитку права (IDLO), урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції» та іншими організаціями. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе. «Оновлений механізм погодження відхилень від державних будівельних норм запрацював. У новому форматі – максимально відкрито та прозоро. Він розроблявся у співпраці з міжнародними партнерами та громадськими організаціями.

35156855 125298938356992 8692575978137845760 n 260x200У діючому Законі України «Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду» прописана обов’язкова згода 100% мешканців будинку на проведення реконструкції такого житла. Це робить неможливою реалізацію програми на практиці. На цьому наголосив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе у програмі «Персона ґрата» в ефірі Українського радіо. «У 2006 році в Україні був розроблений закон щодо реконструкції застарілого житла, так званих «хрущовок». Проте на практиці реновація таких будинків з того часу так і не відбулася через недосконале законодавство, зокрема, прописану обов’язкову згоду 100% жителів будинків на проведення майбутньої реконструкції. У реальних умовах сьогодні це практично неможливо», — сказав він.

Screenshot 26 1Вже понад два роки тривають запеклі дебати стосовно адекватності застосування імпортного індикативу для формування ціни електроенергії отримуваної з використанням вугілля, так званої формули Роттердам плюс. Крім запеклих публічних дискусій розслідування розпочали й антикорупційні органи. Підхід і справді контроверсійним. Проте, розмірковуючи про формулу Роттердам плюс, ми віддаляємось і справді від важливого – баченням якою має бути структура енергетичних потужностей у майбутньому і яка роль вугільного сектора.