Різнорівневі розв’язки на найбільш інтенсивних трасах

images«За оцінками експертів до третини аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. Однією з вагомих причин цього є те, що зараз при влаштуванні таких поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху. Тому в нових змінах у ДБН щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити влаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху та передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок.

Адже це дуже важливо для безпеки руху», - написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе. Зокрема, пропонується передбачати влаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. автомобілів на добу.

В той же час, на швидкісних трасах (дороги категорії 1-б) з інтенсивністю руху понад 20 тис автомобілів – обов’язково влаштовувати різнорівневі розв’язки. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує внести ці зміни у державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування (ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво»). Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.