1551Агропромисловий комплекс за стабільністю надходжень у бюджет і надалі залишається найбільш стійким сегментом економіки. Прискорені темпи розвитку АПК та стійке фінансове становище підприємств цієї галузі багато в чому забезпечуються їх високою орієнтацією на зовнішні ринки, а значить, отриманням істотної частки виручки у валюті. Також не слід забувати, що програма державної підтримки Уряду передбачає компенсацію аграріям чверті вартості придбаної сільськогосподарської техніки вітчизняного виробництва. Наявність «живих» грошей у сільгоспвиробників дає їм можливість вкладати значні кошти у свій розвиток, у тому числі купівлю нової агротехніки. Такою перспективною інвестицією для аграріїв є придбання сушильного комплексу AgroDryer від ТОВ «Техно-Біо-Енерго-Сервіс», що працює на біомасі.

IMG 12486Той, хто дивиться у майбутнє, завжди випереджає час. А той, хто раніше відчуває майбутнє, завжди буде лідером. Саме таким лідером виступає компанія MIZUI Ningbo Shenling Lift Accessories Co. LND, що спеціалізується на виготовленні ліфтів та ескалаторів. Фундатором компанії є корпорація-гігант Mitsubishi. Щорічно компанія виготовляє більш ніж 100 тисяч комплектів ліфтового обладнання, що експортується у 77 країн світу. Якість продукції підтверджена міжнародними сертифікатами і нагородами. З 2016 року ексклюзивним представником ліфтового обладнання Mitsubishi в Україні виступає ТОВ «Міцуї Україна», завдяки якому споживачі наочно змогли переконатися у високій якості, новітніх технологіях та відмінному сервісі компанії.

DSC105046Долучитися до свого проекту з розширення виробничих потужностей запрошує інвесторів компанія «Сталекс», один із вітчизняних лідерів з випуску металочерепиці й профнастилу. Її частка на українському ринку — близько 10%. У час, коли багато виробництв зменшують потужність і скорочують працівників, компанія «Сталекс» робить сміливий крок до масштабування діяльності та модернізації виробництва. І для цього потрібні додаткові кошти.

555Нині найбільш стійкий сегмент економіки з погляду стабільності надходжень у бюджет – агропромисловий комплекс. За підсумками 2017 року, частка експорту агропродовольчої продукції в загальному експорті нашої країни перевищила 41%. За даними Державної служби статистики України, експорт сільгосппродукції у році, що минув, становив близько 18 млрд USD. Це на 16,3% більше, ніж у 2016-му, коли вітчизняні аграрії експортували продукції на 15,4 млрд USD. Наявність «живих» грошей у сільгоспвиробників (рентабельність рослинництва становить 30‒60%) дає їм можливість інвестувати значні кошти у власний розвиток, у тому числі будівництво нових і реконструкцію старих будівель.

IMG 13785Цементобетон був і надалі залишається основним та найпоширенішим будівельним матеріалом у світі, й проблемні питання бетонознавства, мабуть, ніколи не втратять своєї актуальності. Бетонам усіх видів та типів щорічно присвячується низка наукових і практичних конференцій. Редакція журналу Prof Build також не стоїть осторонь цього процесу. У рамках виставки InterBuildExpo-2018 за ініціативи Prof Build, сприяння Київського міжнародного контрактового ярмарку та підтримки Всеукраїнської асоціації виробників будівельних матеріалів редакція журналу Prof Build організувала Другу міжнародну конференцію «Бетон, залізобетон: можливості та перспективи». Подія зібрала провідних спеціалістів будівельної галузі для обговорення найважливіших питань щодо виробництва та застосування бетону. Провідна тема заходу – цементно-бетонні дороги в Україні.Під час конференції було заслухано низку цікавих і змістовних доповідей, присвячених проблемам сучасного бетонознавства, перспективам ринку бетону, технології виконання бетонних робіт, ремонту та відновленню бетонних конструкцій тощо. Проте найбільш жваве обговорення викликало питання будівництва цементобетонних доріг.

IMG 50438Спорт ‒ це адреналін, рушійна сила, яка зближує, об’єднує, дарує позитивні емоції та чудові враження. Саме на спортивних майданчиках зароджується справжня дружба, зміцнюються робочі стосунки, налагоджуються ділові зв’язки. У цьому переконані учасники XIV Кубка Будівельників України, що відбувся 21‒22 квітня на території Міста спорту в Гідропарку. Турнір вкотре став платформою, де зійшлися представники компаній, які у бізнесі, по суті, є конкурентами, однак по факту ‒ партнерами і друзями.

IMG 3104В основу цьогорічної Міжнародної виставки-форуму «Heavy Duty/Важка Техніка», що відбулася з 13 по 15 березня у ВЦ «КиївЕкспоПлаза» за інформаційної підтримки генерального медіа-партнера – журналу Prof Build, було закладено ідею розвитку будівельної, автодорожньої і гірничо-видобувної галузей України. Родзинка заходу – встановлення рекорду 4 людини VS 4 вантажівки за участю українських стронгменів, які зуміли протягнути чотири тягачі FORD Trax загальною вагою 35 тонн на дистанцію понад 20 м за 35,1 секунди. Цей показовий рекорд дає підстави сподіватися, що дорожнє питання в Україні таки вдасться зрушити з місця, якщо за це візьмуться «важковаговики» дорожньої галузі.

IMG 13353Реконструкція застарілого житла нині для України є надактуальною темою. Питання реновації цього житлового фонду намагаються вирішити ще з 1990-х років. Майже впритул до досягнення цієї мети підійшли у середині двохтисячних років. Втім, через всесвітню фінансову кризу, яка зачепила й українську економіку, це питання було відкладене на невизначений термін. І ось українські урядовці, науковці та представники будівельного професійного середовища знову повернулися до цієї теми. Будівельною палатою України спільно з Київським міжнародним контрактовим ярмарком за сприяння Асоціації міст України та Національної спілки архітекторів було організовано науково-практичну конференцію «Реконструкція житла масових серій: проблеми та шляхи вирішення», яка відбулася 20 березня в рамках будівельної виставки InterBuildExpo-2018.

IMG 04903Останніми роками інфраструктурний сектор в Україні стрімко розвивається. Основні зрушення відбулися у 2017 році. Так, для дорожньої інфраструктури рік, що минув, був дуже плідним: відремонтовано 2100 км доріг, тоді як у 2016-му – лише 950 км. Як зазначають експерти, поточний рік для українських доріг буде особливим, адже стартує Всеукраїнська дорожня реформа, яка передбачає три етапи: створення Дорожнього фонду (розпочав роботу з 1 січня 2018-го), проведення децентралізації доріг та покращення безпеки на автошляхах. Про це йшлося на ІІІ Українському інфраструктурному форумі, що відбувся 19 квітня за ініціативи A7 CONFERENCES і об’єднав на одному майданчику понад 250 учасників: українських виробників, міжнародних інвесторів, представників профільних асоціацій, посольств, провідних медіа.