Понад 25 років компанія «ВІК БУД» залишається провідним вітчизняним виробником пінополістирольних плит (пінопласту) в Україні. Вона має постійних і надійних партнерів, що виробляють та постачають якісні будівельні матеріали, а фахівці компанії «ВІК БУД» консультують, комплектують і забезпечують клієнтів матеріалами для утеплення фасадів зі складу в Києві.
«ВІК БУД» знають і люблять клієнти, поважають конкуренти. Адже попри те, що компанія трансформується і змінюється відповідно до вимог часу, вона зберігає традиційно високі стандарти якості продукції.
Як розвивати бізнес під час воєнного стану? Наскільки амбітними є плани компанії на майбутнє? Завдяки яким перевагам вдається витримувати конкуренцію на ринку? Про це ми запитали заступника генерального директора з розвитку компанії «ВІК БУД» Євгена Захаренкова.
Prof Build: Ви отримали посаду заступника директора в досить юному віці. Тому можна провести паралель, що і Ви зростали професійно, і компанія масштабувалася одночасно, тобто ви разом ішли до успіху. Поділіться, будь ласка, спогадами: як це було?
— Моя діяльність у компанії розпочалася ще у 2019 році з позиції помічника. Основним завданням було допомогти організувати міжнародну конференцію для колег — представників асоціацій із азіатських країн. Попри досить великий обсяг роботи, нам із колегами вдалося підготувати і провести конференцію на високому рівні: приділити достатньо уваги кожному спікеру, відвідувачам, врахувати всі нюанси та «підводні камені». Подія стала успішним стартом.
Рік потому, у 2020 році, компанія придбала другий завод, розпочали пошук людини, яка могла б керувати виробничими процесами. На той момент я вже закінчив університет, був готовий до нових викликів і з радістю прийняв пропозицію зайняти цю посаду.
Prof Build: Розкажіть, які були Ваші очікування щодо приєднання до цього бізнесу?
— Ще зі студентських років я висловлював бажання зайняти певну нішу в цьому бізнесі після завершення навчання. Саме тому, коли з’явилася можливість долучитися до компанії, я вирішив скористатися цим та реалізувати свої плани. Я завжди цінував цей вид діяльності і був впевнений, що можу докласти свої зусилля та знання для розвитку бізнесу.
Prof Build: Яких основних принципів і цінностей Ви прагнете дотримуватися у роботі з колегами та клієнтами компанії «ВІК БУД»?
— Перш за все «ВІК БУД» — це велика дружня команда. Фахівці, які працюють у компанії, є частиною великої родини.
Як відомо, ситуація в країні складна, дохід від діяльності мінімальний, але компанія продовжує працювати: ми забезпечуємо людей робочими місцями, виробляємо продукт, який відповідає суворим нормам якості, надаємо послуги тим, хто цього потребує. «Роби те, що вмієш, якнайкраще» — так можна описати девіз компанії. І ми щодня підтверджуємо його на практиці.
Prof Build: Полістирольні плити використовують у різних галузях. Чи розглядалися нові ринки або можливості для розширення бізнесу?
— Так, звичайно. Саме через бажання розширювати бізнес ми і побудували новий завод. Він розташований ближче до Києва, що є суттєвою перевагою для бізнесу.
Prof Build: Більше року ми перебуваємо в новій реальності. Війна внесла корективи в життя і свідомість кожного українця. Які зміни відбулися у веденні бізнесу та у структурі попиту на товари?
— Цілком із вами погоджуся. Хоча будівництво та відновлення тривають, попит на продукцію впав на 40-60%, оскільки більшість замовлень (а саме реконструкції будівель та відбудова пошкодженого майна) — державні, а левова частка великих будівництв, на жаль, заморожена.
Prof Build: Відомо, що малий і середній бізнес є основою суспільства та стабільного розвитку України. Як, на Вашу думку, сприяти інтенсифікації бізнесу в нинішній час?
— На мою думку, найкраще, що ми можемо зробити, — триматися разом, розвиватися та зберігати бойовий дух.
Prof Build: Розкажіть, як працюєте в сегменті залучення нових клієнтів. Які методи використовуєте?
— Наразі маємо досить велику клієнтську базу. Практично всі замовники, що мешкають у Києві та Київській області, вже співпрацюють із нами. Звісно, конкуренція на ринку висока, однак наша компанія давно відома серед фахівців завдяки високій якості продукції, її ефективності. Припускаю, що після закінчення війни з’явиться багато нових компаній та клієнтів, яким ми з радістю запропонуємо послуги.
Prof Build: Будь-яке нововведення, що оптимізує робочий процес, забезпечує команді успіх на ринку, — це конкурентна перевага. У чому «ВІК БУД» сильніший за конкурентів?
— Усе просто: «ВІК БУД» — найбільша, найякісніша та одна з небагатьох професійних компаній, що надає повний спектр послуг у нинішніх реаліях. Ми консультуємо, комплектуємо і забезпечуємо клієнтів необхідними матеріалами.
— Наразі ринок перенасичений товарами та послугами. Тому компаніям важливо не просто виробляти продукцію, а й забезпечити її відповідність стандартам якості.
Prof Build: Уся наша продукція має сертифікат відповідності. Це рідкість, але якщо наш клієнт отримує пошкоджений товар, одразу робимо заміну та проводимо контроль якості. Тому з гордістю можу заявити, що якість продукції та клієнтоорієнтованість у нас на найвищому рівні.
— Останнім часом через обставини дедалі більше людей розглядають віддалену роботу як пріоритетний варіант. А як налагоджений робочий процес у «ВІК БУД»?
— У зв’язку зі специфікою діяльності компанії ніхто з команди не працює віддалено. Ми завжди повинні залишатися на зв’язку, саме тому весь колектив перебуває в офісі (працює офлайн).
Prof Build: Як Ви будуєте довгострокове партнерство з клієнтами, колегами?
— Я вже зазначав, що маємо велику базу контактів. Кілька місяців тому, перед початком нового сезону, ми почали об’їжджати всіх клієнтів, які перебувають у Києві та в області, з метою налагодити особистий контакт і поспілкуватися наживо, а не по телефону. Живе спілкування — один із секретів, за допомогою якого формуємо довгострокові стосунки з клієнтами.
Prof Build: Завдяки інноваціям, технологіям та змінам у виробництві відбувається в тому числі екологізація бізнесу. Чи враховує компанія «ВІК БУД» екологічні аспекти, чи мінімізує вплив діяльності на навколишнє середовище?
— Наше виробництво саме по собі екологічне. Ми не використовуємо матеріали, здатні негативно вплинути на довкілля. Все, що використовується на виробництві, відповідає нормам. До того ж «ВІК БУД» регулярно проходить перевірки стосовно екологічності.
Prof Build: Застосування штучного інтелекту, автоматизація та інші інновації суттєво підвищують продуктивність. Чи маєте Ви плани впроваджувати такі технології у «ВІК БУД»?
— Так, маємо. Але про це та інше розповім вам одразу після нашої перемоги.