Високоякісні матеріали та обслуговування, ефективна маркетингова політика, надійна співпраця та постійний рух вперед – назустріч як постійним, так і потенційним клієнтам. «Галеко Україна», учасник польської бізнес-групи Rainwater Technology, уже 10 років представляє на українському ринку водостічні системи власного проектування й виробництва. Першу фірму компанія відкрила у Львові, звідки й почала завойовувати українського споживача. А вже київський офіс допоміг наблизитися до нього впритул. Від початку команда поставила собі високу планку й досі її не знижує. Системи водовідведення Galeco PVC, Galeco STAL та Galeco STAL², Galeco BEZOKAPOWY, Galeco LUXOCYNK, а також декоративна система Galeco DECOR – продукти, що відповідають останнім тенденціям архітектури та найвищим стандартам якості. Генеральний директор ТОВ «Галеко» Кшиштоф Сіміньскі розповів про основні переваги продукції, новинки компанії, а також вподобання українських споживачів.
– Скажіть, будь ласка, чим компанія «Галеко Україна» відрізняється від інших виробників водостічних систем? Які ваші конкурентні переваги?
Ми одні з небагатьох компаній у світі, що виробляють і сталь, і ПВХ. Наші водостічні системи позиціонуються як продукція преміум-класу, тобто продаються в сегменті середньому та вищому за середній. У нас найвища якість та водночас доступна ціна. Це і є однією з переваг. Так, наші системи не найдешевші, але споживач дедалі чіткіше розуміє, що якість і довговічність варті того, щоб за них платити більше.
Також ми робимо ставку на технічні рішення та рівень обслуговування. Стосовно якості матеріалу є багато компаній, які можна порівняти з нами. А от технічні рішення та обслуговування… Жоден виробник так не розвиває свій продукт, не забезпечує таку зручність монтажу та швидкість заміни потрібної деталі. Щодо останнього, то це суттєва перевага. Бувають і злива, і град, і вітер. Якщо якась деталь зламається, її легко та оперативно можна замінити. Товар є на складах у Києві в достатній кількості.
Ще один плюс – постійний інтерактив із клієнтами. У Польщі, приміром, наша компанія має 8 відділів – торговельних представництв у різних регіонах країни. «Галеко Україна» має таку саму структуру. Ми постійно контактуємо зі споживачами, не сидимо в офісі. Якщо виникає проблема, одразу з’ясовуємо причину. Архітектори, проектувальники, покрівельники, працівники заводу, представники відділу розвитку продукту або керівники офісів – кожен може озвучити проблему. На заводі щотижня влаштовуються збори та обговорюються нюанси. Потім відділ розвитку продукту, отримавши інформацію про назрілі зміни, обдумує їх втілення.
– Ваше ставлення до конкуренції?
Конкуренція примушує нас працювати ще ефективніше. Ми її не боїмося, навпаки, маємо за рушійну силу. Щороку на ринку з’являється новий водостічний бренд, один відходить (не витримує конкуренції), другий приходить. Перемагають сильніші – ті, що задовольняють очікування споживача і відповідають його можливостям.
– Які водостічні системи ТМ Galeco найпопулярніші в Україні?
Поки лідерство за ПВХ. Зі зрозумілих причин – за рахунок ціни. Хоча, всупереч кризі, спостерігається швидке зростання й продажів сталевих систем. Люди краще куплять дорожчий матеріал, але з гарантією на 35 років. ПВХ дешевший, але гарантію на нього ми даємо 15 років. До того ж, ПВХ не має такого гарного вигляду. Під впливом атмосферних чинників його поверхня дещо втрачає свій блиск. Тому ринок сталі розвивається усе стрімкіше. Ми використовуємо матеріал надійних перевірених виробників, зокрема фірми «Рууккі», відповідаємо за те, що виробляємо. Довго й прискіпливо випробовуємо системи.
– Скільки часу потрібно, щоб вивести нову систему на ринок і розкрутити її? Як відбувається цей процес?
Візьмемо для прикладу одну з останніх систем – Galeco BEZOKAPOWY. На неї – від ідеї до виведення на ринок – пішло близько трьох років. Багато часу потребує випробування продукту. Але й з виходом на ринок робота не припиняється, команда постійно працює над удосконаленням кожної позиції. Система Galeco BEZOKAPOWY, продана три роки тому, якісно відрізняється від тієї, що реалізується тепер. Конструкція, основні складові ті самі, але вдосконалено монтажні елементи.
Щоб закріпитися на ринку, потрібно побороти конкуренцію, вийти з чимось оригінальним, досі не пропонованим. Завоювати споживача можна комфортною ціною, новаторством на рівні кольору або технічних рішень. Щодо кольору, то є основні пропозиції, які тримаються на ринку тривалий час, так звані хіти продажу.Перш ніж запропонувати щось нове, відстежуємо тенденції. Відштовхуємося від кольорових рішень фасадів, покрівлі, до них підбираємо гармонійний відтінок водостоку. Далі – функція відділу маркетингу. Маркетологи ознайомлюють ринок із новим кольором. Так і з технічним рішенням. До слова, в Україні багато спеціалістів досі не знають, що є такий зручний регульований кут, який скорочує час монтажу. А для покрівельної компанії час, особливо в гарячий сезон, на вагу золота. І якщо нестандартний кут треба замовляти й чекати виконання кілька днів, то з універсальним регульованим кутом вийти з нестандартної ситуації можна всього за дві години.
– З чим пов’язана поява нової позиції? Реальна потреба ринку чи маркетинговий хід?
Звичайно ж, потреба ринку. Сучасні будинки мають іншу архітектуру, змінюється конструкція вікон і дверей, виробники пропонують різні візерунки металочерепиці. Усе це враховується під час створення водостічних систем. От, приміром, Galeco BEZOKAPOWY – це оперативний відгук на потребу ринку. Система ховається в утеплювальному шарі фасаду, тож не спотворює його вигляд, що якомога краще підходить для енергозберігаючих будинків без карнизів. Ця ситема з квадратною ринвою, у свою чергу, викликала появу Galeco STAL².
– Працівники вашої компанії користуються продукцією ТМ Galeco?
Так, працівники є водночас і нашими споживачами. І це говорить про якість красномовніше, ніж будь-яка реклама. Адже хто знає всі нюанси краще від персоналу компанії? Багато наших співробітників радше зачекають, підзбирають грошей і придбають Galeco, аніж заощадять на якості. Навіть президент компанії у своєму будинку поставив Galeco BEZOKAPOWY. Це був наочний приклад і майданчик для випробування водночас. Він не переймався, бо система пропрацьована настільки, що неполадки – просто виключення.
– Назвіть, які завдання є пріоритетними для «Галеко Україна»?
Наша основна місія – служити людям. Якщо дослухатимемося до конкретного споживача, допомагатимемо реалізовувати його будівельні мрії, пропонуватимемо такий матеріал, щоб він був задоволений, то і продажі ростимуть, і ми матимемо прибутки. Відповідно отримаємо кошти на розвиток і створення нового продукту. А це і є показником успіху й довговічності компанії.
– Яким бачите українського споживача, і що ви йому побажаєте?
Українці – розумні споживачі. Хоч ситуація в країні сьогодні складна, вони все ж дедалі частіше купують якісний довговічний матеріал, а не дешеву одноденку. Хочеться побажати українцям віри, що всі негаразди буде подолано і країна процвітатиме. Але кожен має докласти зусиль для розвитку своєї держави, усі мають працювати плідно. Починати зміни варто із себе!
Спілкувалася Галина Ромашко
Підготувала Ольга Губа