За попередніми підрахунками Укравтодору, з початку повномасштабного російського вторгнення росії зруйновано/пошкоджено понад 25 тисяч кілометрів доріг, з яких 8,8 – державних. Зруйновано 342 штучні споруди, з них 151 – на автошляхах державного значення. При цьому не менш суттєвих втрат зазнав вітчизняний дорожній ринок. Попередньо через воєнні дії в Україні дорожні компанії втратили 200 виробничих баз. У тому числі – 40 асфальтобетонних заводів, кожен з яких коштує десятки мільйонів гривень. Пошкоджено та знищено пів тисячі автомобілів різних видів, більш ніж 300 одиниць спеціальної техніки, кожна з яких вартує не менше 3-4 мільйонів гривень: котки, грейдери, навантажувачі, маніпулятори, цистерни тощо. Але, незважаючи на це, інфраструктура України поступово відновлюється та ремонтується.
Про реальну ситуацію на ринку дорожнього будівництва ексклюзивно для журналу Prof Build розповів президент Національної асоціації дорожників України Микола Березовський.
Детальніше...
Інститут інноваційної освіти КНУБА – один з основних навчальних закладів у системі післядипломної освіти України будівельного профілю. Головними напрямами його діяльності є підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації фахівців задля набуття ними вищого освітнього рівня, нової кваліфікації, нової спеціальності на основі здобутих раніше та на основі повної середньої освіти.
Детальніше...
Дуже важливо, коли вітчизняний бізнес, попри російські ракети, залишається працювати в країні і на країну. А також здатен адаптуватись до нових викликів та потреб часу, щоб максимально допомагати Україні наближати перемогу. Особливо коли компанією керує жінка. Як швидко вдалось опанувати емоції та стрес, щоб не втратити колектив і бізнес та бути корисним на економічному фронті, розповіла Юлія Шульгіна, директор компанії Sanstore.
Детальніше...
Якими б не були важкими часи, які б не були випробування, головне — не зупинятися і продовжувати робити те, що вмієш найкраще. Для інвестиційної групи Molodist — це будувати й допомагати іншим. При цьому не просто зводити будинки, а реалізовувати унікальні проєкти, створюючи максимально комфортні місця для життя та розвитку бізнесу.
Детальніше...
Ще кілька років тому галузь архітектури та містобудування без корупції здавалася чимось неможливим. Сьогодні ж дозвіл на будівництво можна отримати за рекордні 24 години, сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію – за 48-72 години. І це лише пара прикладів тих змін, які відбуваються в рамках реформи містобудування, де важливу роль відіграє порівняно «молода структура» – ДІАМ.
Детальніше...