Наші контакти: +38 044 361 92 79 |  +38 067 912 89 29 |    

"Утомлені" мости Києва: скільки років служать і коли ремонтувалися

003 1За минулі роки у Києві неодноразово від різних мостів відвалюються шматки.

Серйозних інцидентів поки що вдалося уникати. Однак головні мости, що критично важливі для функціонування столиці, або взагалі капітально не ремонтувалися, або з того моменту минули вже десятки років. Скільки років основним мостам Києва та коли останній раз їх капітально ремонтували, пише РrofВuild з посиланням на "Слово і діло". 

Рибальський залізничний міст
Міст є найстарішим у Києві: його було введено в експлуатацію ще в 1945 році. Він проходить через річки Дніпро та Десенка, з'єднує Рибальський острів із Воскресенкою та Русанівськими садами. Щодня через міст їздить міська електричка.


За час експлуатації мосту на ньому тричі змінювали руслові та заплавні прогони, востаннє – в 2005 році.

Дарницький залізничний міст


Міст проходить через Дніпро і з'єднує Придніпровське шосе на правому березі та Дніпровську набережну на лівому, його було введено в експлуатацію у 1949 році. З того часу його реконструкція жодного разу не проводилася.

Міст Патона


Перший у світі цільнозварний міст довжиною 1543 метри було введено в експлуатацію у 1953 році. З останньої реконструкції мосту минуло вже 20 років: у 2004 році там демонтували трамвайні рейки та відремонтували покриття.
Досить давно міст перебуває в аварійному стані. У липні 2023-го спеціальна комісія виявила на об'єкті суцільну корозію балок та головних елементів прогонів, поздовжні тріщини у поверхнях опор із утворенням сталактитних відкладень усередині, руйнування бетону, наскрізну корозію балок у місцях з'єднання з поперечними вузлами.
Цього року на мосту Патона планували розпочати ремонт. До повномасштабної війни у рамках реконструкції планували відремонтувати полотно, встановити огорожі, відремонтувати конструкції та прогонові будови, опори, сходи, реставрувати колони, а також розширити його.

Парковий міст


Це єдиний пішохідний міст у столиці через Дніпро. Він був відкритий у 1957 році та з'єднує Набережно-Хрещатицьку вулицю з Трухановим островом. У 2015 році на мосту відкрили велосипедну доріжку, а в 2017-му – реконструювали: відремонтували покриття, встановили нові перила, стовпи освітлення, ланцюги.

Міст Метро


Міст був відкритий у 1965 році і з того часу жодного разу не проходив реконструкцію. При цьому міст має критичне значення для сполучення лівого та правого берега: через нього проходять чотири смуги автодороги, а також червона лінія метро. Минулого року міст також оглядала комісія та виявила проблеми – корозія, тріщини, руйнування бетону.
На 2024-й заплановано посилення опор мосту.

Русанівський метроміст


Міст був введений в експлуатацію у 1965 році як продовження мосту Метро та проходить через Русанівську протоку. Уперше за час експлуатації міст відремонтували у 2019 році: оновили несучі конструкції, замінили внутрішні металеві конструкції, відремонтували тротуари та освітлення.

Північний міст


Міст був відкритий у 1976 році: він проходить через Дніпро та з'єднує житлові масиви Райдужний, Троєщина та Воскресенка з правим берегом.
З моменту запуску в експлуатацію міст жодного разу капітально не ремонтувався. Ремонт заплановано на 2024 рік.

Південний міст


Міст, що з'єднує Дарницький та Голосіївський райони столиці, відкрили у 1990 році. Через нього проходить зелена гілка метро.
Капітально міст жодного разу не ремонтували, але там регулярно проводять поточні роботи.
В 2024 році на мосту заплановано черговий ремонт.

Гаванський міст


Перша черга Гаванського мосту була відкрита в 2007 році, друга – у 2010-му: він з'єднує Набережно-Рибальську дорогу з Подолом.
Реконструкція на мосту ще жодного разу не проводилася. У травні 2023 року його довелося ремонтувати після падіння уламків збитих російських ракет.

Ще нове на сайті: