Конфедерація будівельників України спільно з компанією «Укрфінжитло» провели попереднє опитування бізнесу стосовно впливу програми єОселя на будівельну галузь України.
Так, за оцінками девелоперів, протягом другого півріччя 2024 року частка продажів за програмою єОселя склала 25-30 % від загальних звернень. Крім того, середньомісячні показники іпотеки зросли в 3,5 рази у порівнянні з довоєнним періодом. Головними чинниками зростання популярності програми єОселя вважають низьку відсоткову ставку, довгостроковий період погашення, доступність продукту завдяки якісному онлайн-процесу подачі заявки через портал Дія та накопичену потребу в житлі, зокрема для внутрішньо переміщених осіб. Девелопери зазначили, що програма дозволяє залучати нові соціальні сегменти споживачів, які раніше не могли собі дозволити якісне нове житло. Велика кількість військових, медиків та вчителів купують нове помешкання за програмою єОселя. Компанії наголосили, що важливо, аби пріоритет надавався фінансуванню саме житла, що будується. Це допоможе стимулювати економіку, створювати робочі місця та давати старт новим проєктам, а також заохочує забудовників, незважаючи на кризу, продовжувати будувати. Адже наразі готових квартир, які в основному фінансувалися на старті програми, майже немає. Респонденти зазначили, що завдяки програмі єОселя продажі житла зросли: майже 15 тисяч родин уже отримали пільгові кредити на вигідних умовах. Наразі частка кредитування нерухомості від девелоперів складає до 40 %, що є більшим показником, порівняно з довоєнним періодом.
Це пов’язано з тим, що раніше розвивався продаж житла через посередників та в розстрочку на тривалі терміни. Нині механізми продажу стають прозорішими, що створює хороші умови для кредитування. Крім того, девелопери спостерігають зростання рівня попиту споживачів та відзначають, що у порівнянні з початком воєнних дій наприкінці 2024 року приріст склав 15-20 %, зокрема за рахунок споживачів, які раніше не мали можливості придбати житло у зв’язку з відсутністю коштів чи можливості виплачувати комерційну ставку іпотечного кредиту.
Так, за оцінками девелоперів, протягом другого півріччя 2024 року частка продажів за програмою єОселя склала 25-30 % від загальних звернень. Крім того, середньомісячні показники іпотеки зросли в 3,5 рази у порівнянні з довоєнним періодом. Головними чинниками зростання популярності програми єОселя вважають низьку відсоткову ставку, довгостро- ковий період погашення, доступність продукту завдяки якісному онлайн-процесу подачі заявки через портал Дія та накопичену потребу в житлі, зокрема для внутрішньо переміщених осіб. Девелопери зазначили, що програма дозволяє залучати нові соціальні сегменти споживачів, які раніше не могли собі дозволити якісне нове житло. Велика кількість військових, медиків та вчителів купують нове помешкання за програмою єОселя. Компанії наголосили, що важливо, аби пріоритет надавався фінансуванню саме житла, що будується. Це допоможе стимулювати економіку, створювати робочі місця та давати старт новим проєктам, а також заохочує забудовників, незважаючи на кризу, продовжувати будувати.
Адже наразі готових квартир, які в основному фінансувалися на старті програми, майже немає. Респонденти зазначили, що завдяки програмі єОселя продажі житла зросли: майже 15 тисяч родин уже отримали пільгові кредити на вигідних умовах. Наразі частка кредитування нерухомості від девелоперів складає до 40 %, що є більшим показником, порівняно з довоєнним періодом. Це пов’язано з тим, що раніше розвивався продаж житла через посередників та в розстрочку на тривалі терміни. Нині механізми продажу стають прозорішими, що створює хороші умови для кредитування. Крім того, девелопери спостерігають зростання рівня попиту споживачів та відзначають, що у порівнянні з початком воєнних дій наприкінці 2024 року приріст склав 15-20 %, зокрема за рахунок споживачів, які раніше не мали можливості придбати житло у зв’язку з відсутністю коштів чи можливості виплачувати комерційну ставку іпотечного кредиту.